Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Aprilia RSV4 RR + 3 roky záruka a asistenční služba

Aprilia RSV4 RR + 3 roky záruka a asistenční služba

Na oslavu vítězství v letošním šampionátu SBK bude vyrobena úvodní limitovaná série nazvaných RF, ktera bude standardně osazena Race Packem, který obsahuje kompletní odpružení ÖHLINS (přední vidlice, zadní tlumič, tlumič řízení) a je vyvedena v unikátním závodním designu nazvaném Superpole.

Aprilia prokázala jedinečnost svého sportovního modelu RSV4 dvojitým vítězstvím v letošním šampionátu SBK a zkušenosti s vývojem závodního motocyklu ihned přenáší do sériové výroby.

Tento produkt již nelze objednat
Kód zboží : APR AP6118500 G04 71



Motor

Nová RSV4 má především podstatně silnější motor, který dává více než 200k a současně je o 1,5 kg lehčí. Těchto parametrů bylo dosaženo mnoha dílčími revizemi stávajícího motoru: snížením vnitřního tření, zvýšením účinnosti spalování, zvýšením max. otáček. Většina součástek motoru byla podrobena podrobné analýze. Součástí inovací je také nový airbox(std. verze musí být používána i u speciálů SBK), který zajišťuje maximální tlak do sání, rovněž horní vstřikovače v něm umístěné jsou nové. Motor má přepracované hlavy válců a upravené spalovací prostory. Ventily jsou titanové a sací ventily zvětšeny na 33 mm Nová olejová pumpa zajišťuje lepší mazání a to současně se snížením hladiny oleje pro snížení vnitřních třecích sil v motoru. Management motoru i celého motocyklu zajišťuje nová řídící jednotka ECU

  • Aprilia V4 65° 4-taktní
  • příčně uložený
  • kapalinou chlazený
  • DOHC – 4 ventily na válec
  • kombinovaný rozvod řetěz + ozubená kola
  • výkon 201 k při 13.000 ot./min.
  • točivý moment 115 Nm při 10.500 ot./min.
  • dva vstřikovače na každý válec

Elektronika

  • integrovaný systém managementu motoru využívá inovovaný Ride-by-Wire systém poskytující jezdci výběr ze tří nově koncipovaných palivových map RACE-TRACK-SPORT
  • inovovaný systém APRC
  • protiblokovací systém ABS

Management motoru RbW se třemi palivovými mapami má kompletně novou filozofii na základě zkušeností ze závodů WSBK. Všechny mapy mají nyní plný výkon, žádná z nich není omezena (tak jako dříve mapa ROAD u modelu 2014 a starších). Mapy byly přejmenovány, kdy dřívější mapa ROAD byla nahrazena mapou RACE a zcela změněny jejich charakteristiky, zejména brzdný účinek motoru, rychlost reakce plynové rukojeti a agresivita nástupu výkonu.

Na základě intenzivního testování silničních i závodních speciálů RSV4 i Tuono má nová mapa RACE pocitově nejklidnější reakci plynu a nejnižší brzdný účinek motoru, protože s tímto nastavením lze nejlépe ovládat velký výkon a točivý moment motoru a na závodní dráze tak dosahovat nejlepších časů. Tuto charakteristiku preferují i tovární jezdci ve WSBK.

Doporučené využití:

- RACE:  nejlepší výkon na závodní dráze - pro nejrychlejší časy
- TRACK: pro jízdu na okruhu s větší agresivitou - kompromis mezi RACE a SPORT
- SPORT: pro jízdu po silnici, největší "fun" faktor

APRILIA PERFORMANCE RIDE CONTROL (APRC)

Systém APRC sestává ze 4 modulů, které umožňují řídící jednotce motocyklu v reálném čase sledovat dynamické jízdní podmínky a měnit adekvátně nastavení motoru. Jezdec je schopen každou funkci měnit nezávisle navzájem od ostatních dle svých požadavků. Součástí systému je nový duální mód přístrojové desky ROAD / RACE, jehož přepínáním lze měnit parametry zobrazované na digitálním displeji.

1. ATC

omezuje kroutící moment motoru při prokluzu zadního kola ale umožňuje jezdci kontrolovat i boční smyk při akceleraci v závislosti na náklonu a poskytuje tak lepší cit pro kontrolu plynu. Jezdec může měnit v 8 stupních nastavení kdykoliv během jízdy pomocí joystiku na levém řidítku a přizpůsobit tak jeho funkci profilu a povrchu trati či stavu pneumatik, aniž by bylo nutné zavřít plyn či dokonce pustit řidítka. ATC lze kalibrovat po výměně pneumatiky.

2. AWC

management zabraňuje náhlým poklesům výkonu díky  zaklapnutí nebo naopak přidání plynu a umožňuje tak dokonalou kontrolu zrychlení. Systém AWC lze také aktivovat nezávisle na ostatních součástech APRC přes přístrojovou desku a poskytuje 3 úrovně nastavení dle preference jezdce.

3. ALC

zajistí perfektní start díky jemné regulaci přenosu výkonu na zem. Jediné co jezdec musí udělat, je otočit plyn naplno a při zhasnutí světel pustit spojku. ALC má 3 stupně nastavení, opět pomocí menu na přístrojové desce ale změna je možná pouze při stojícím motocyklu a to současným stiskem obou tlačítek kontroly trakce na levém řidítku.

4. AQS

systém AQS v principu přerušuje zapalování na velmi krátký definovaný čas, díky tomu lze řadit bez ubrání plynu a vymáčknutí spojky. Systém spolupracuje s nově odstupňovanou převodovkou tak, aby omezil propad otáček při aktivaci funkce. Za účelem optimalizace funkce inženýři ze závodního oddělení vytvořili proměnlivou mapu přerušovacích časů v závislosti na otáčkách motoru.



ABS

Kromě druhé generace systému APRC je RSV4 nově vybaveno technologicky vyspělým protiblokovacím systémem ABS zajišťujícím maximální bezpečnost v provozu, který v žádném případě nesnižuje výkon na uzavřeních tratích. Systém ABS 9MP byl vyvinut ve spolupráci s firmou Bosch, váží pouhé 2 kg a využívá technologii RLM (zmírňování přizvedávání zadního kola při prudkém brzdění).

Navíc si jezdec může snadno v menu zvolit mezi třemi úrovněmi citlivosti nebo ABS úplně deaktivovat:

  • Úroveň 1 Track: je použitelný na uzavřených tratích, ale zároveň je schválen i pro silniční provoz. Působí na obě kola a zaručuje maximální výkon i při ostrém brzdění v jakékoliv rychlosti. Díky tomuto nastavení neztratíte ani vteřinu, zároveň je při tomto nastavení deaktivován systém RLM (viz.výše).
  • Úroveň 2 Sport: je určen pro sportovní jízdu na silniční komunikace. Působí na obě kola v kombinaci s aktivovaným systémem RLM, jehož účinek je progresivně založen na rychlosti motocyklu.
  • Úroveň 3 Déšť: je zaměřen na jízdu na povrchu s nízkou přilnavostí, kdy je ABS více citlivé. Opět působí na obě kola a s aktivovaným systémem RLM.

Jakoukoliv z těchto tří úrovní ABS lze kombinovat s kteroukoliv ze tří palivových map motoru (Track, Sport, Road) tak, aby motocykl vyhovoval jezdcům s různými zkušenostmi a rozdílným stylům jízdy.

Rám a podvozek

Rám a kyvná vidlice jsou vyrobeny z hliníkové slitiny kombinací odlévaných a kovaných sekcí.
Rám modelu RF zajišťuje lepší distribuci hmotnosti, umožňuje nastavení geometrie, tj. možnost změny pozice motoru, úhlu přední vidlice i změnu pozice zadní kyvky. Ta byla navíc prodloužena o 14 mm za účelem zlepšení trakce a omezení tendence ke zvedání předního kola.

Komponenty podvozku představují současnou absolutní špičku:

  • přední plně stavitelná vidlice Öhlins, Upside-down o průměru 43 mm, zdvih kola 120 mm
  • zadní hydraulický tlumič Öhlins s nádobkou „piggy-back“ a progresivním přepákováním APS je rovněž plně stavitelný. Zdvih kola 130 mm
  • tlumič řízení Öhlins

Brzdy

RSV4 RF je osazen předním brzdovým systémem se zbrusu novými radiálními 4-pístkovými třmeny Brembo monoblock M432 a dvěmi 320 mm ocelovými kotouči. Použita je samozřejmě radiální brzdová pumpa.

Zadní plovoucí 2-pístkový brzdič BREMBO, lehký ocelový kotouč průměru 220 mm, pumpa s integrovanou nádobkou kapaliny.
Tak jako všechny modely i RSV4 je standardně vybaveno pancéřovými brzdovými hadicemi.
S předními i zadními brzdami spolupracuje inteligentní systém ABS; popsaný v záložce "ABS".

  • Motor Aprilia V4 65° 4-taktní, příčně uložený, kapalinou chlazený, DOHC – 4 ventily na válec, kombinovaný rozvod řetěz + ozubená kola, EURO 3
  • Kompresní poměr 13,6 : 1
  • Maximální výkon 148 kW (201 k) při 13.000 ot/min
  • Startování El. startér
  • Spojka Více-lamelová v olejové lázni, kontrola prokluzu (anti-hoping), mechanické ovládání lankem
  • Objem palivové nádrže 18,5 litrů
  • Přední pneumatika 120/70 ZR 17
  • Zadní pneumatika 200/55 ZR 17 (alternativně: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17)
  • Max. kroutící moment 115 Nm při 10.500 ot/min
  • Rám dvojitý nosník z hliníkové slitiny, kombinace tlakového lití a lisování, tlumič řízení ÖHLINS
  • Zdvihový objem 999,6 ccm
  • Hmotnost 180 kg
při objednávce nad 1 500 Kč věrnostní body si můžete převést na slevový kupón
Technické specifikace daného produktu se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky produktů mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.